Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Broner vs Theophane
02-04-2016, 04:23 AM
Post: #31
RE: Broner vs Theophane
I znów czuję lekki niesmak. Walka bardzo wyrównana, a wszyscy "eksperci" widzą wielką dominację Bronera (Dan Rafael miał 7-1 dla niego na karcie). U mnie 3-5 Theophane... Okej, może nie znam się na boksie. Ale potem ten "nokaut". No nie, no po prostu no nie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-04-2016, 04:24 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2016 04:26 AM przez Hugo.)
Post: #32
RE: Broner vs Theophane
Tak słabego Bronera nie widziałem od walki z Ponce De Leonem w 2011. Polował tylko na nokaut, co w końcu udało mu się osiągnąć z pomocą sędziego i ciosu poniżej pasa.

@kubala
Znasz się na boksie, a ta mafia punktuje z dupy i nie ma się co nimi przejmować. U mnie była jedna remisowa, dwie dla Bronera i pięć dla Ashleya. Więc podobnie jak u Ciebie.

http://www.the-best-boxers.comIdea
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-04-2016, 08:36 AM
Post: #33
RE: Broner vs Theophane
Miałem 76-76 po 8 rundach, a przerwanie do dla mnie skandal. Theophane miał szansę to wygrać przy uczciwym sędziowaniu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-04-2016, 09:43 AM
Post: #34
RE: Broner vs Theophane
A oto fragment komentarza z fightnews: "Broner outclassed Theophane from the opening bell "

Broner deklasował Theophane'a od pierwszego gongu. Ci "fachowcy" mają te komentarze napisane jeszcze przed walką, żeby potem szybko wrzucić newsa przed innymi. A następni powielą lub szybko przetłumaczą w translatorze i wiadomość z szanowanego źródła idzie w świat. Jeżeli widziałeś na własne oczy coś zupełnie innego, to wychodzisz na głupka, który się nie zna na boksie.

http://www.the-best-boxers.comIdea
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-04-2016, 01:27 PM
Post: #35