Ankieta: Piątkowska vs Brodnicka
Brodnicka wygrywa przez KO
Brodnicka na punkty
Piątkowska wygrywa przez KO
Piątkowska na punkty
[Wyniki ankiety]
 
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 1.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brodnicka i Piątkowska
25-06-2015, 11:40 AM
Post: #11
RE: Brodnicka - Piątkowska (sparing)
(25-06-2015 10:14 AM)Metzger napisał(a):  A jakie są szanse, że osiągną coś na arenie międzynarodowej?

Nie wiem, nie znam się na kobiecym boksie, ale chyba jakiś poziom prezentują na tyle by zrobić karierę międzynarodową.

(25-06-2015 10:14 AM)Metzger napisał(a):  Szkoda czasu. Mają po 30-31 lat i teraz ze sportowego punktu widzenia jest najlepszy moment na ich walkę.

Jedna i druga to już w Polsce "marka". Ich walka równie dobrze sprzeda się za 2 albo 3 lata. Ze sportowego punktu widzenia owszem, tylko co ze sportowego punktu widzenia da zwycięstwo Brodnickiej nad Piątkowską i na odwrót? A zarobić jeszcze na walce ze sobą zdążą, niech przykładem będzie Gołota vs Saleta czy teraz Saleta vs Adamek.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
25-06-2015, 12:36 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2015 12:38 PM przez Wietnam.)
Post: #12
RE: Brodnicka - Piątkowska (sparing)
W mediach o wiele bardziej promowana jest Brodnicka(ostatnio nawet gotowała w pewnym programie,i uczestnikom prezentowała muskulature w samej bieliźnie)
Boję śię aby za bardzo "Fame" nie wszedł jej do głowy, i nie przećiągała go z treningami, po ostatniej walce można było tak pomyśleć,
widać jednak że dziewczyna zaangażowała śię mocno w sport, muśi jednak być czujna, media czy sponsorzy to często krnąbne hieny,
Ewka Piątkowska to lekkie przećiwięstwo Brodnickiej, spokojna unika mediów, skromna, dało to się zauważyć w Puncherze, bo nigdzie pozatym jej nie widzę, tylko na ringu,.
Często byłem przećiwny Kobiecemu pięśćiarstwu