ADMINISTRACJA FORUM
|
18-03-2013, 11:33 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-03-2013 11:37 PM przez Szakal.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
(18-03-2013 02:20 PM)BESTIA napisał(a): MaynardHaha, jako swoista "nagroda pocieszenia" mogłoby to być ;D A już na poważnie, to gdyby @Maynard szukał moderatora wśród bardziej aktywnych użytkowników, to jak najbardziej jestem do dyspozycji ;] ------------- No i oczywiście fajnie, że ktoś z Redakcji się tutaj pojawił. Mam nadzieję, że to forum w końcu zacznie się konkretnie rozkręcać, bo moim zdaniem jak najbardziej ma na to potencjał. A @Maynard jak główny administrator to świetny wybór i osobiście jestem jak najbardziej za takim rozwiązaniem. |
|||
18-03-2013, 11:34 PM
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Spoko, zapamiętam. Poczekajcie cierpliwie kilka dni, a wszystko się wyjaśni.
|
|||
21-03-2013, 08:40 PM
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Są administratorzy. Głównym jest Maynard.
Bartek Furman nadał ich ciut więcej niż było w planach. Oprócz mnie i Tomka administratorami zostali redaktorzy - Kuba Biłuński (soolfoodboxing), Tomek Ratajczak oraz rzecz jasna barkley (Bartek F.) Pozdrawiam! |
|||
21-03-2013, 09:23 PM
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Logicznym wyjściem teraz będzie odebranie modów niepiszącym już userą i przyznanie nowych.
|
|||
21-03-2013, 10:36 PM
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
OK, zatem oficjalnie już - awansowałem
Nieaktywnym modom już odebrałem uprawnienia i nie są widoczni w grupie moderatorów. BESTIA i Kikas pozostają na razie jedynymi "zwykłymi" moderatorami. Jeśli chodzi o sprawy administracyjne, proszę pisać do mnie. Podobnie w sprawie zażaleń na działania moderatorów. Ewentualnie pomocą służy również admin neQ, czyli Czarek, który jest członkiem redakcji. |
|||
26-03-2013, 07:20 PM
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Oficjalnie ogłaszam rekrutację na stanowisko moderatora forum, zwanego również Super Moderatorem. Potrzebna osoba, która pomoże Bestii i mi w codziennych drobnych i nieco grubszych sprawach na forum.
Wymagań wielkich nie mam, wystarczy regularne bywanie na forum (szeroko rozumiana aktywność) i dobra opinia wśród użytkowników i aktualnych moderatorów. Przyda się również umiejętność poprawnego pisania i klarownego wyrażania opinii. Zgłaszać proszę się do mnie poprzez prywatne wiadomości w ciągu najbliższych 2 dni. W czwartek wieczorem, lub w piątek dokonam ostatecznego wyboru. |
|||
28-03-2013, 09:40 PM
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Dobra, wybrałem z 3 osób, które się zgłosiły, kandydata moim zdaniem najbardziej odpowiedniego. Nowym moderatorem zostaje zatem znany wszystkim i chyba lubiany użytkownik...
...Szakal Pierwszym jego zadaniem będzie zorganizowanie oddzielnego działu poświęconego punktowaniu walk, który za chwilę stworzę. Powodzenia życzę Szakalowi i mam nadzieję, że dzięki tej nominacji codzienne sprawy na forum będą załatwiane szybciej i sprawniej. |
|||
28-03-2013, 09:45 PM
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Elegancko... wlasnie tego dzialu brakowalo mi na forum. Gratulacje Szakal.
|
|||
28-03-2013, 10:00 PM
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Dzięki Panowie ;]
Mam nadzieję, że dam radę i nie zawiodę. |
|||
28-03-2013, 10:01 PM
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Oddajcie sygnatury ;p Efekt nowej miotły...uboczny
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości