Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
siłownia/kulturystyka/bodybuilding
04-03-2016, 04:57 PM
Post: #628
RE: siłownia/kulturystyka/bodybuilding
Cóż... podczas biegania najbardziej padają stawy i ścięgna. Żeby je wzmocnić, zazwyczaj zaleca się przyjmowanie różnych wersji kolagenu i żelatyny. Niestety nie jestem w stanie zweryfikować skuteczności preparatów dostępnych w sklepach. Na mnie tak samo działały domowe galaretki z mięsem wyciągniętego z rosołu kurczaka albo galaretki przyrządzone poprzez dodanie żelatyny do płynu, jaki pozostał po domowym pieczeniu szynki. Jeśli zależy ci na krótkotrwałej poprawie wydajności (szybkości, wytrzymałości itd.), możesz zastosować "doping" w postaci kofeiny sprzedawanej w saszetkach. Wypróbowałem, działa całkiem nieźle, tyle że długotrwałe stosowanie może pewnie doprowadzić do przyzwyczajenia organizmu i "mulenia", jeśli się tego nie dostarczy.

"Czarnorynkowych" środków w stylu sterydy nie wymienię, gdyż po pierwsze prawie nic o nich nie wiem, po drugie uważam ich stosowanie za głupotę i przerost formy nad treścią, po trzecie, po zaprzestaniu ich przyjmowania przyjmujący bardzo szybko powraca do stanu pierwotnego, zazwyczaj dosyć nędznego. W przypadku biegania zamiast skupiać się na środkach "doustrojowych" spróbowałbym raczej różnego rodzaju masaży i rozciągania. Można sobie kupić takie twarde wałki do rozciągania achillesów i łydek po męczących biegach. Boli jak diabli, ale jest skuteczne. Można też chodzić na regularne masaże dolnych partii ciała. Kosztowne, ale dzięki nim "można więcej", jeśli to naprawdę konieczne.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: siłownia/kulturystyka/bodybuilding - fext - 04-03-2016 04:57 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości