Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
siłownia/kulturystyka/bodybuilding
16-04-2014, 08:35 AM
Post: #342
RE: siłownia/kulturystyka/bodybuilding
@Joker
Dopiero co sam prosiłeś o wskazanie jak ma mniej więcej wyglądać Twoja dieta, a teraz przeistoczyłeś się w eksperta i doradzasz BESTII? Big Grin

@BESTIA
Jeżeli to ma być dieta redukcyjna to ilość węglowodanów w zupełności wystarczy. Tłuszcze bardziej opłaca się podbijać z owoca np. awokado (zwłaszcza, że ktoś wcześniej Ci zarzucił brak owoców w diecie) niż z tranu, tran jest zdrowy, ale drogi mimo wszystko. A kalorie podbijaj jak już coś ze ZDROWYCH kalorii a nie tak jak Joker Ci doradził spaghetti... może od razu frytek niech sobie usmaży albo hamburgera zamówi. Dorzuć do diety chociaż raz dziennie te warzywa np. z patelni na wagę i będzie git. Pamiętajmy, że warzywa to też węglowodany. Nie może być tak żebyś większość posiłków miał mniej więcej zbilansowanych co do kcal/węgli/białka/tłuszczy a nagle jebnął jakieś spaghetti co ma z 500-700 kalorii.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: siłownia/kulturystyka/bodybuilding - RedHawk - 16-04-2014 08:35 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości