Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
siłownia/kulturystyka/bodybuilding
01-12-2014, 11:26 PM
Post: #539
RE: siłownia/kulturystyka/bodybuilding
Myślałem, że na masę.

Ja na masie zaczynam 200G owsianki (to już masz 108G węglów np.)
Na redukcji bym zaczął rano węglami 50G owsianki wręcz idealnie
Drugi posiłek rozłożyłbym na jajka, tak samo jak jadę na masie. 5 jajek, niech będzie całych, nikt się nie będzie bawił raczej tutaj w białka do białka, żółtka do żółtka.
3. To jest moim zdaniem przedtreningówka
Jak na masie mam 200G brązowego ryżu z warzywami, to na redukcji postawiłbym na piersi z kurczaka + brokuły.
4. Po treningu zjadłbym to samo, moze być ryba, ale bez żadnego ryżu, kaszy.
5.Nie ma to jak zakończyć dzień 200G twarogu + banan, dodać trochę odtłuszczonego mleka i mieć zajebisty wręcz jogurt.

W podsumowaniu nie doszedłbym do 200, chociaz może i masz rację, bo stopniowo zmniejszasz węgle, przy czym po masówce dajesz organizmowi czas na jakąś reakcję, bo zejście tak jak ja z około 350-400 węgli na 50, odbiłoby się na energii.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: siłownia/kulturystyka/bodybuilding - CCConeser2 - 01-12-2014 11:26 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości