Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trophy Manager (online)
15-06-2015, 10:55 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2015 11:54 AM przez Wit.)
Post: #1
Trophy Manager (online)
Witam. Czy jest na forum może jakiś fan manager'ów piłkarskich? Ja poważniej się wciągnąłem przez CM 03/04, później oczywiście FM 06-14. W międzyczasie chciałem znaleźć coś, co pozwoli mi "porywalizować" z prawdziwymi graczami, a w multiplayer'a w FM-ach się nie bawiłem.

Na stronce cmrev (baza informacji o CM/FM) znalazłem reklamę pewnej zielonej gierki, kliknąłem i założyłem drużynę. Gra była dosyć prosta, dużo grafik wyglądało jak rodem z Paint'a, ale bardzo mi się podobała ta otoczka i sam fakt, że gra działa jak należy, terminarz jest od razu ułożony i jestem natychmiastowo przydzielony do ligi (czyli nie ma zabawy z płaceniem czy czekaniem na jakąś akceptację).

Rozgrywka wygląda następująco:
Poniedziałek - aktualizacja ekonomii (liczone są przychody i wydatki)
Wtorek - trening (sesja treningowa, w której uczestniczy każdy - bez względu czy ma kontuzję czy nie)
Środa - mecz ligowy
Czwartek - wolne
Piątek - mecz ligowy
Sobota - losowanie juniorów (dostajemy raport o 1-3 juniorach ze szkółki transferowej, których możemy zatrudnić za grosze)
Niedziela - mecz ligowy
+dodatkowe spotkania(Puchar Polski, sparingi, puchary europejskie)

Tak więc, jak widać, grze nie trzeba poświęcać nie wiadomo jak dużo h/dobę. Ponadto w grze istnieją reprezentacje (na selekcjonera wybiera się użytkownika, czyli de facto gościa, który także posiada swoją drużynę).

Sezon trwa niecałe 3 miesiące. Obecnie mamy sezon 42., ja zacząłem grę pod koniec 11. Gra mocno poprawiła się graficznie i pojawiło się sporo bajerków(niektóre za dni PRO), które mnie osobiście trochę nie pasują, ale w samej grze mi to tak bardzo nie przeszkadza. Gram już prawie 7 lat, wczoraj zapewniłem sobie historyczny awans do Ekstraklasy. Smile