Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 3 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karolina Owczarz
22-02-2012, 07:59 PM
Post: #1
Karolina Owczarz
Ładna, młoda pani, znana już dość dobrze w polskim środowisku bokserskim.

Brała udział w meksykańskim programie, w którym występowały bokserki. Ale jak ten jej udział tam się zakończył? Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, proszony o napisanie. Bo raczej tego programu na żadnym polskim kanale to nie pokazywano?

[Obrazek: g.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
16-03-2012, 11:11 PM
Post: #2
RE: Karolina Owczarz
Chyba nikt nie wie...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
20-03-2012, 03:39 PM
Post: #3
RE: Karolina Owczarz
Swoją drogą to trochę dziwna sprawa z tą Karoliną,nie znam się na boksie kobiecym,ale zauważyłem że sporo osób ją krytykuje,często nawet bardzo mocno(wręcz obraża),tylko nie wiem skąd to się wzięło,przecież ona ma ledwie 3 walki zawodowe na koncie,więc to stanowczo nie pora oceniać jej klasę.A wyjazd do Meksyku to pewnie niezła szkoła,wiadomo jak tam jest traktowany boks,to religia i twardość tamtej szkoły boksu zawsze mi imponowała.

Nie zamierzam zachowywać się jak tchórz i usprawiedliwiać po przegranej walce jak to robi wielu bokserów. Niezależnie jaki byłby powód – po prostu przegrałem.-Ricardo Mayorga.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
17-02-2013, 01:24 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2013 01:26 PM przez Adammobp.)
Post: #4
RE: Karolina Owczarz
Wywiad z Karoliną Owczarz. Polecam przeczytać
http://www.bokser.org/content/2013/02/17.../index.jsp

[Obrazek: owczi%20foto.JPG]