Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ADMINISTRACJA FORUM
30-12-2013, 12:46 AM
Post: #51
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Wziąłem się za czyszczenie bazy. Z ponad 34 tys. zarejestrowanych kont zostało ok. 23 tys. Po nowym roku będę dalej sprzątał. Mam nadzieję, że nie usunąłem żadneg9 aktywnego użytkownikaWink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-06-2014, 11:20 PM
Post: #52
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Ponieważ redd zrezygnował z moderowania działu "Punktacja walk", postanowiłem dać szansę w jego miejsce Sanderowi. Ten doświadczony i aktywny forumowicz kilka razy zgłaszał się do pomocy, więc mam nadzieję, że zapału wystarczy na kontynuowanie dobrej roboty redda, który niestety miał ostatnio mało czasu.

Reddowi dziękuję za dobrą pracę, Sanderowi życzę... nawet jeszcze lepszej.

A bazę wyczyściłem ze zdecydowanej większości botów (chociaż nie spowalniało to działania forum).

Pozdrawiam!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-07-2014, 08:07 PM
Post: #53
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Dzisiaj otrzymałem od Sandera, którego poprosiłem o tę przysługę, projekt aktualizacji regulaminu forum. Dotychczasowy regulamin, autorstwa mojej nieskromnej osoby jest dość ogólnikowy i został stworzony jako swoisty "draft" na samym początku działania forum (bodajże drugi, czy trzeci dzień). Jednakże żyjemy w takim kraju, gdzie prowizorki trzymają się najdłużej, więc do dziś regulamin ten pozostał w zasadzie bez zmian.

Wrzucam tę właśnie aktualną wersję, dla porównania z projektem zmian:

Cytat:1. Jeden użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto.

2. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie przyjętych jako obraźliwe.

3. Absolutnie niedopuszczalne jest obrażanie innych dyskutantów, moderatorów, członków redakcji bokser.org oraz osób ze środowiska bokserskiego.

4. Kategorycznie zabrania się umieszczania na forum wszelkich linków prowadzących do stron o treściach pornograficznych, wulgarnych, zachęcających do przemocy, o charakterze rasistowskim, antysemickim itp.

5. Kategorycznie zabronione jest spamowanie na forum.

6. Prosimy o zakładanie tematów w odpowiednich działach, aby uniknąć bałaganu na forum.

7. Prosimy o wyrażanie się komunikatywnie i zrozumiale, o zwracanie uwagi na poprawną pisownię, pisanie bez Capsa i tzw. "pokemonowej czcionki".

8. Prosimy o pisanie na temat - posty, które nic nie wnoszą do dyskusji mogą być usuwane przez moderatorów.

9. Naruszenia regulaminu prosimy zgłaszać poprzez raportowanie odpowiednich postów (opcja: "Zgłoś post do moderatora").

10. Pamiętajcie, że forum jest także dla innych użytkowników, liczymy na współpracę, a nie konflikty.

*W przypadku łamania regulaminu przewidujemy kary ostrzegawcze - ostrzeżenia, lub bany na 1-2 dni. Jeśli przewinienia będą się powtarzać, lub będą szczególnie poważne - istnieje możliwość otrzymania bana permanentnego.

*Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.

A tutaj owa wersja udoskonalona. Oczywiście jeszcze nie obowiązuje, chciałbym prosić najpierw o Wasze konstruktywne uwagi, aby coś wspólnie opracować. Nie ukrywam jednak, że mi się praca Sandera podoba.

Cytat:Regulamin forum.bokser.org :

1. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie przyjętych jako obraźliwe.

2. Zabrania się świadomego prowokowania sytuacji nieprzyjemnych, wywołujących obraźliwe, osobiste dyskusje i wycieczki personalne oraz wypowiedzi jawnie obrażających innych członków portalu. Niedopuszczalne jest również naśmiewanie się czy drwienie ze statusu społecznego i materialnego forumowiczów. Temat naszego życia prywatnego, rodzin itd nie jest przedmiotem dyskusji na forum bokserskim.

3. Kategorycznie zabrania się umieszczania na forum wszelkich linków prowadzących do stron o treściach pornograficznych, wulgarnych, zachęcających do przemocy, o charakterze rasistowskim, antysemickim oraz reklam własnych firm, stron itp.

4. Kategorycznie zabrania się pogardliwego i wulgarnego odnoszenia się do forumowiczów, bokserów, członków redakcji i osób z szeroko pojętego środowiska bokserskiego. Konstruktywna krytyka? Tak. Chamstwo i trollowanie? Nie.

5. Kategorycznie zabronione jest spamowanie na forum. Jeśli widzisz, że dyskusja schodzi na temat daleki od nazwy wątku, przenieś ją do odpowiedniego tematu (konntynuuj rozmowę w odpowiednim miejscu).

6. Nie zapychajmy forum wypowiedziami typu "Zgadzam się", jeśli chcemy poprzeć czyjąś wypowiedź, starajmy się ją rozwinąć, zaprezentować własne argumenty. Jedno czy dwa słowa nie wnoszą niczego do dyskusji.

7. Absolutnie niedopuszczalne jest posiadanie na forum więcej niż jednego konta.

8. Naruszenia regulaminu prosimy zgłaszać poprzez raportowanie odpowiednich postów (opcja: "Zgłoś post do moderatora").

9. Wobec każdego z forumowiczów wymagamy kultury, szacunku do pozostałych dyskutantów i przestrzegania regulaminu.

*W przypadku łamania regulaminu przewidujemy kary ostrzegawcze - ostrzeżenia, lub bany na 1-2 dni. Jeśli przewinienia będą się powtarzać, lub będą szczególnie poważne - istnieje możliwość otrzymania bana permanentnego.

*Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.

Zwracam uwagę szczegolnie na punkt 2 w kontekście ostatnich wydarzeń na forum i zapraszam do komentowania.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-07-2014, 08:13 PM
Post: #54
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Jako autorowi, to mi się ten regulamin podoba Wink Ale oczywiście poprzeć go musi więcej osób.

[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcSZ6HrOgUZARUBPDT4RLFV...mKD--0RfJQ]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-07-2014, 08:25 PM
Post: #55
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Brzmi sensownie. Nie jest ani specjalnie restrykcyjny, ale to co najważniejsze jest w nim zawarte. Jestem na tak.

Ps. Temat o regulaminie, pewnie RSC-2 powróci z zaświatów internetu Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-07-2014, 08:44 PM
Post: #56
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Projekt regulaminu jest ok, tylko tu nie chodzi o sam regulamin tylko o to by od razu były egzekwowane odpowiednie konsekwencje wobec osób łamiących jego przepisy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-07-2014, 08:46 PM
Post: #57
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Oczywiście pisząc regulamin główną motywacją było to, by od razu wprowadzić go w życie i surowo karać za jego łamanie. W końcu od tego są regulaminy... Ktoś coś przeskrobie, to odpowiednia osoba od razu wyskakuje z tekstem "złamałeś ten i ten punkt regulaminu, dostajesz takie i takie ostrzeżenie".

[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcSZ6HrOgUZARUBPDT4RLFV...mKD--0RfJQ]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-07-2014, 11:23 PM
Post: #58
RE: ADMINISTRACJA FORUM
Wiem, że łamię punkt 6. ale co więcej mogę napisać jak: zgadzam się Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-07-2014, 11:48 AM
Post: #59
RE: ADMINISTRACJA FORUM
@Sander
Widzę dostałeś ''moda'' i już chcesz rewolucje wprowadzać na forum?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-07-2014, 12:44 PM
Post: #60
Bug RE: ADMINISTRACJA FORUM
Dobry regulamin. Pytanie tylko czy moderacja będzie pilnowała jego przestrzegania.

Dodałbym jeszcze jakiś punkt o poszanowaniu języka polskiego.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości