ADMINISTRACJA FORUM
|
10-07-2014, 07:27 PM
Post: #86
|
|||
|
|||
RE: ADMINISTRACJA FORUM
OK, przeczytałem jeszcze raz całą dyskusję o nowym regulaminie i w związku z tym, iż generalnie panuje na forum consensus co do jego zasadności, niniejszym został on wprowadzony w życie.
Bardzo dziękuję Sanderowi za wkład pracy i wszystkim forumowiczom, którzy w konstruktywny sposób wypowiedzieli się na ten temat. Wszelkie zmiany na forum będziemy starali się wprowadzać dopiero po przedyskutowaniu ich z Wami, bo przecież forum jest dla nas wszystkich. Co do zmian: - dodałem postulowany fragment o poszanowaniu języka polskiego (w punkcie 1) -sprecyzowałem określenie "treści ogólnie przyjęte jako obraźliwe" (punkt 1) - w punkcie 3 dodałem fragment o materiałach pirackich (ostrzeżeń raczej za to nie będzie, ale takie posty mogą być czasem usuwane, żeby nie było chryi) - sprecyzowałem wzmiankę o banach pod pierwszą "gwiazdką" (od kilku dni do kilku miesięcy). Oczywiście, jeżeli ostrzeżenie lub ban przyznane są nie do końca słusznie, możemy je zdejmować. Podobnie, gdy dany użytkownik poprawi swoje zachowanie, ostrzeżenie może zostać cofnięte. Regulamin został podpięty w dziale "regulaminy". |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości