Forum - BOKSER.ORG

Pełna wersja: Pięści - broń biała
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, kumpel mi naopowiadał że trenuje ileś tam lat boks (nie wiem czy amatorsko czy zawodowo) i że zarejestrował swoje pięści jako broń białą (!). Według mnie to totalna durnota i nie wierzę w to, ale ze względu na to, że nie znam się na boksie, chciałem się dowiedzieć czy coś takiego jest wogóle możliwe w naszym kraju.
Wynikałoby z tego że każdy bokser, który nie zarejestruje pięści jako broni białej może zostać oskarżony o nielegalne jej posiadanie Big Grin
Pozdrawiam i proszę o normalne odpowiedzi, to nie jest żadna prowokacja.
Pozdrawiam Smile
Niby gdzie te pięści zarejestrował? W pośredniaku?
heh.. potem policja zatrzyma takiego durnia na ulicy bo był uzbrojony Big Grin
Adammobp
Tym pośredniakiem zgarnąłeś Pulitzera!!!

Co do tej broni to cholera wie jak jest u nas,ale jak coś to się pięści nie rejestruje,tylko jak kogoś pobijesz a jesteś zawodowym bokserem to możesz być oskarżony jakbyś kogoś pobił z gadżetem,przynajmniej tak jest w niektórych krajach,W USA na pewno w niektórych Stanach.
A to ciekawe rozwiązanie tam mają w Stanach. U nas na czegoś takiego kodeks karny nie przewiduje, ani też przepisy karne nie stwarzają raczej możliwości wywnioskowania tego w drodze interpretacji rozszerzającej
Ano troszkę poszperałem i rzeczywiście w Polsce nie ma nic o sportach walki w kontekście broni,za to W USA już wielokrotnie o tym słyszałem,choćby w filmie "Mroki Miasta" z De Niro.Niby to tylko film,ale chyba coś w tym jest,bo i bodaj Kostyra o tym kiedyś przebnąkiwał podczas jednej z walk,chyba Vargasa.Wiem,wiem,same chyba,słyszałem...pewności nie mam,ale "prawie pewność".