Cytat:Jak zdradził nam współwłaściciel KSW Martin Lewandowski, tylko przez KSWTV galę wykupiło ponad 40 tysięcy osób. To dwa razy więcej niż zdecydowało się na to ostatnio podczas KSW 37.
Do tego trzeba dodać jeszcze tych, którzy skorzystali z zakupu gali przez innych jej partnerów czyli m.in. UPC, Cyfrowy Polsat czy IPLA. Dane, wciąż spływają, procedowane są reklamacje czy zwroty, więc ostateczna liczba będzie znana niebawem.
Wydaje mi się, że na bank pęknie granica 100 000 sprzedanych transmisji. Naprawdę dużo, jak na polskie realia, gdzie PPV na Głowacki vs Usyk sprzedano w liczbie 25 000 transmisji. Co, jak co, ale marketingowo KSW daje radę; pod tym względem boks w Polsce stoi 100 lat za MMA.
(11-06-2017 09:52 PM)Joker napisał(a): [ -> ]Kolego
Na tym forum staramy sie rozmawiac przy pomocy sily argumentow a nie jak w Twoim wypadku sily glupoty.