13-08-2013, 08:15 PM
Ciezko jest wybrac ta najlepsze z najlpeszych i mam swiadomosc, ze wielu filmow nie wymienilem bo najnormalniej zapomnialem. Z grubsza wygladaloby to tak:
Komedia:
-How High
-Kac Vegas I, II, III
-Spadaj tato
-W krzywym zwierciadle(cala seria Griswoldow)
-Zanim odejda wody
-Poznaj mojego tate(cala seria)
-Co sie wydarzylo w Las Vegas
-Czego pragna kobiety
-Naga bron I, II, III
-Starsza pani musi zniknac
-Straszny film(cala seria)
-Spadaj tato
-American Pie I, II, III
-Biali nie potrafia skakac
-Glupi i glupszy(co to bylo jak obejrzalem go pierwszy raz)
Horror
-Halloween cala seria(mam olbrzymi sentyment z dziecinstwa)
-Piatek 13(jak wyzej)
-Evil Dead (starsza i nowa wersja)
-Teksansa Masakra(jak wyzej)
-Egzorcysta
-Egzorcyzmy Emilli Rose
-Omen I(stary i nowy)
-Ktos calkiem obcy
-Opowiec o dwoch siostrach(obie wersje oka)
-Ring I i II (Amerykanska wersja)
-Klatwa (obie wersje sa oka)
-Paranormal Activity I, II, III("paranormal entiniti" choc sciagniete po calosci, tez ma fajny klimat).
-Shutter/Widmo(obie wersje sa oka)
-Naznaczony
Thriller
-Lęk pierwotny
-Efekt motyla I i III
-Sila starchu
-Pila(cala seria)
-Z piekła rodem
-Ktoś całkiem obcy
-Dziewiąte wrota
-Milczenie owiec, Hannibal, Czerwony smok, Po drugiej stronie maski..
-Szosty zmysl
-Constantin
-Sekretne okno
-Stygmaty
-Kod da Vinci i Anioly i demony
Sensacja/akcja
-Scare Face
-Szybcy i wsciekli
-Matrix I, II, III
-Zabojcza bron(cala seria)
-Transporter I, II, III
-Święci z Bostonu I i II
-Szklana pulapka(cala seria)
-Angelska robota
-Wloska robota
-Czlowiek pies
-Mechanik: Prawo zemsty
-Prawo zemsty
-Bez reguł
-Słaby punkt
-Champion (te czesci gdzie jest Bojka).
-Kill Bill I i II
-Equilibrium
Dramat/kryminal/obyczajowy
-Troya
-Gladiator
-Ostatni Samurai
-Czlowiek w ogniu
-Braveheart - Waleczne Serce
-300
-American History X
-Uznajcie mnie za winnego
-Felon
-Skazani na shawshank
-American Gangster
-Blow
-Chłopcy z ferajny
-Rocky (choc dlugie lata nie wracalem do tego filmu, to sentyment pozostanie na zawsze)
Western/przygodowy/wojenny/science fiction
-Sherlock Holmes I i II
-Piraci z Kariaibow I, II, III, IV
-Starcie tytanów i Gniew Tytanów
-X-man(cala seria)
-Django
-Siedmiu wspanialych
-Szybcy i Martwi
-The Avengers
-Conan I(sentymen z dziecinstwa)
-Powrot do przyszlosci(cala seria)
-Hansel i Greater-Lowcy czarownic
-Iron man(cala seria)
-Wzgorze zlmanych/rozdartch serc
Seriale
-Dwoch i pol (chyba moj najlpeszy serial ever... Charlie wymiata).
-Przyjaciele
-Dexter(od niedawna ogladam, jestem na III sezonie-szczerze polecam)
-Spartakus
-Soprano
-Columbo
-Hannibal
-Swiat wg. Bundych
-Beavis and Butthead
-Skazany na smierc(jak ogladalem pierwszy raz w czasach kiedy byl taki bum na serial, to bylem pod wrazeniem)
Polskie filmy
-Chlopaki nie placza
-Nie ma rozy bez ognia
-Alternatywy 4...
-CK Dezerterzy..
-Jak rozpetalem II wojne swiatowa...
-Poranek Kojota
-Sami Swoi...
-Kariera Nikodema Dyzmy(cala seria)
-Killer...
-Vabank
-Czas surferow
-Wielki szu
Te pozycje ktore wyrozilbym zdecydowanie
Filmy
-Troya
-Gladiator
-Sherlock Holmes I
-Słaby punkt
-Efekt motyla I
-American Gangster
-Scare face(chyba najlepsza rola Pacino)
-Czlowiek w ogniu
-Matrix I(fabula mnie rozwalila)
Seriale
-Dwoch i pol
-Columbo (KLASYK!!!)
-Przyjaciele
-Dexter(To jest konkretna Mizga!!! Chyba najlepszy serial jaki w zyciu widzialem)
-Soprano
Komedia:
-How High
-Kac Vegas I, II, III
-Spadaj tato
-W krzywym zwierciadle(cala seria Griswoldow)
-Zanim odejda wody
-Poznaj mojego tate(cala seria)
-Co sie wydarzylo w Las Vegas
-Czego pragna kobiety
-Naga bron I, II, III
-Starsza pani musi zniknac
-Straszny film(cala seria)
-Spadaj tato
-American Pie I, II, III
-Biali nie potrafia skakac
-Glupi i glupszy(co to bylo jak obejrzalem go pierwszy raz)
Horror
-Halloween cala seria(mam olbrzymi sentyment z dziecinstwa)
-Piatek 13(jak wyzej)
-Evil Dead (starsza i nowa wersja)
-Teksansa Masakra(jak wyzej)
-Egzorcysta
-Egzorcyzmy Emilli Rose
-Omen I(stary i nowy)
-Ktos calkiem obcy
-Opowiec o dwoch siostrach(obie wersje oka)
-Ring I i II (Amerykanska wersja)
-Klatwa (obie wersje sa oka)
-Paranormal Activity I, II, III("paranormal entiniti" choc sciagniete po calosci, tez ma fajny klimat).
-Shutter/Widmo(obie wersje sa oka)
-Naznaczony
Thriller
-Lęk pierwotny
-Efekt motyla I i III
-Sila starchu
-Pila(cala seria)
-Z piekła rodem
-Ktoś całkiem obcy
-Dziewiąte wrota
-Milczenie owiec, Hannibal, Czerwony smok, Po drugiej stronie maski..
-Szosty zmysl
-Constantin
-Sekretne okno
-Stygmaty
-Kod da Vinci i Anioly i demony
Sensacja/akcja
-Scare Face
-Szybcy i wsciekli
-Matrix I, II, III
-Zabojcza bron(cala seria)
-Transporter I, II, III
-Święci z Bostonu I i II
-Szklana pulapka(cala seria)
-Angelska robota
-Wloska robota
-Czlowiek pies
-Mechanik: Prawo zemsty
-Prawo zemsty
-Bez reguł
-Słaby punkt
-Champion (te czesci gdzie jest Bojka).
-Kill Bill I i II
-Equilibrium
Dramat/kryminal/obyczajowy
-Troya
-Gladiator
-Ostatni Samurai
-Czlowiek w ogniu
-Braveheart - Waleczne Serce
-300
-American History X
-Uznajcie mnie za winnego
-Felon
-Skazani na shawshank
-American Gangster
-Blow
-Chłopcy z ferajny
-Rocky (choc dlugie lata nie wracalem do tego filmu, to sentyment pozostanie na zawsze)
Western/przygodowy/wojenny/science fiction
-Sherlock Holmes I i II
-Piraci z Kariaibow I, II, III, IV
-Starcie tytanów i Gniew Tytanów
-X-man(cala seria)
-Django
-Siedmiu wspanialych
-Szybcy i Martwi
-The Avengers
-Conan I(sentymen z dziecinstwa)
-Powrot do przyszlosci(cala seria)
-Hansel i Greater-Lowcy czarownic
-Iron man(cala seria)
-Wzgorze zlmanych/rozdartch serc
Seriale
-Dwoch i pol (chyba moj najlpeszy serial ever... Charlie wymiata).
-Przyjaciele
-Dexter(od niedawna ogladam, jestem na III sezonie-szczerze polecam)
-Spartakus
-Soprano
-Columbo
-Hannibal
-Swiat wg. Bundych
-Beavis and Butthead
-Skazany na smierc(jak ogladalem pierwszy raz w czasach kiedy byl taki bum na serial, to bylem pod wrazeniem)
Polskie filmy
-Chlopaki nie placza
-Nie ma rozy bez ognia
-Alternatywy 4...
-CK Dezerterzy..
-Jak rozpetalem II wojne swiatowa...
-Poranek Kojota
-Sami Swoi...
-Kariera Nikodema Dyzmy(cala seria)
-Killer...
-Vabank
-Czas surferow
-Wielki szu
Te pozycje ktore wyrozilbym zdecydowanie
Filmy
-Troya
-Gladiator
-Sherlock Holmes I
-Słaby punkt
-Efekt motyla I
-American Gangster
-Scare face(chyba najlepsza rola Pacino)
-Czlowiek w ogniu
-Matrix I(fabula mnie rozwalila)
Seriale
-Dwoch i pol
-Columbo (KLASYK!!!)
-Przyjaciele
-Dexter(To jest konkretna Mizga!!! Chyba najlepszy serial jaki w zyciu widzialem)
-Soprano